Gyakran Ismételt Kérdések

Megrendelés és fizetés

Hogyan rendelhetek?

Regisztrációval vagy anélkül adhatsz le megrendelést nálunk. Tedd be a terméket/termékeket a kosárba, aztán a kattints a kosár gombra, utána pedig a kosár megtekintésére, majd a megrendelés gombra, ahol töltsd ki a szállítási és fizetési adatokat. A „Megrendelem” gombbal történik meg a tényleges megrendelés. Ezután nincs további teendőd, kivéve, ha az interneten, bankkártyával szeretnél fizetni - ebben az esetben a rendszer átirányít a Barion oldalára, és ott történik meg a fizetés.

Az árak bruttó árak?

Igen, minden esetben a bruttó árakat tüntetjük fel az oldalon. A legtöbb rendelésnél számolni kell a szállítási költséggel is - kivéve, ha meghaladod az ingyenes szállítást biztosító határokat és bizonyos akciókat. A szállítási díjainkat itt találod.

Mivel lehet fizetni?

Bankkártyával a Barion rendszerén keresztül, illetve ha van Barion-egyenleged, arról is. A VISA, Mastercard, Maestro, VISA Electron és American Express típusú bankkártyákat fogadja el a rendszer. Ezenkívül fizethetsz átutalással is a netbankodon keresztül az oldalon megadott bankszámlaszámunkra, illetve a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.

Személyes átvételre is van lehetőséged a Csomagpont futárszolgálat 1066. Budapest, Teréz körút 32., földszint 2/A alatt lévő üzletében. Személyes átvétel esetén is lehetséges az utánvétes fizetés, melyet készpénzzel és bankkátyával is tudsz rendezni. Nyitvatartás: H- P 10:00-18:00

Biztonságos-e a bankkártyás fizetés?

Teljes mértékben, mivel az adatokat a Barion felé titkosított csatornákon adjuk át, a bankkal pedig már a Barion kommunikál. A kártyaadataidat ott kell megadnod, így azok hozzánk el sem jutnak. Ha bármi problémád adódik a kifizetéssel, a Bariont közvetlenül is megkeresheted, és segíteni fognak. A sikeres fizetésről e-mailt is kapsz, ami tartalmazza, hogy kinek pontosan mennyit pénzt utaltak át.

Szállítás

Mennyi idő alatt ér ide a csomag?

A megrendeléstől számítva átlagosan 1-3 munkanap alatt kézbesítjük a csomagodat.

Kis faluban lakom. Ide is rendelhetek?

Magyarország bármely településére rendelhetsz, az a lényeg, hogy létező és érvényes postacímet adj meg, ahol át tudod venni a csomagot. Házhozszállításnál utánvéttel és előreutalással is kérheted a csomagot, csomagátvevőpont viszont nem biztos, hogy van a településeden - utóbbit itt tudod ellenőrizni.

Hogyan vegyem át a csomagot, ha nem vagyok otthon?

Több lehetőség közül választhatsz. Vagy a munkahelyedre kéred (megjelölhetsz más átvevő személyt is), vagy csomagautomatába ahová személyesen el tudsz érte menni. Természetesen az is megoldás, ha egy rokon címére szállíttatod a csomagodat, vagy egy olyan szomszéd nevét írod rá átvevőként, akiben megbízol.

Attól nem kell tartanod, hogy az általad megjelölt átvevő megtudja, hogy mit rendeltél, 100% garanciát vállalunk a diszkrécióra.

Ha nem sikerült senkinek sem átvennie a csomagot, akkor másnap újra megpróbálják kézbesíteni, de előtte értesítést hagynak a sikertelen csomagkézbesítésről.

Sérülten érkezett meg a csomag! Mit tegyek?

Ebben az esetben nem szabad átvenni azt, és erről jegyzőkönyvet kell a helyszínen, a futárral együtt aláírnod. Nem tudunk garanciát vállalni sérült csomag tartalmára, hiszen mi is csak a feladásig tudjuk figyelemmel követni azt, gondoskodni a termékek biztonságáról. Minden esetben buborékos csomagolásba tesszük az árut, így védve azt a szállítás közben kitett sérülésveszélytől.

Hiányzik a megrendelésemből egy termék, mi a teendőm?

Habár többször is ellenőrizzük a csomagok tartalmát, még így is előfordulhat, hogy valami véletlenül kimarad belőle. Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd az ügyfélszolgálatunknak a +36300881616-os telefonszámon, az info@eroticstore.hu e-mailen vagy az alábbi felületen a kapcsolatfelvételre kattintva: https://eroticstore.hu/shop_contact.php!

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy küldd el/készítsd elő a rendelésed azonosítóját vagy a rendelésről készült számlát, illetve a hiányzó tétel cikkszámát vagy nevét!

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Ha meggondoltad magad, akkor többféleképpen elállhatsz a megrendeléstől. Kérjük, hogy minél előbb jelezd nekünk ezt e-mail-en vagy telefonon. Ha nem indítottuk útnak a csomagot, akkor töröljük a megrendelést a kérésedre, további teendőd nincs. Amennyiben már feladtuk a megrendelést, akkor már nem tudjuk visszakérni a futárszolgálattól. Ez esetben kérjük, vedd át, majd küldd vissza a csomagot, élve az elállási jogoddal. Ennek tudnivalóit itt találod.

Mit tehetek, ha nem tetszik, amit rendeltem?

A jogszabályoknak megfelelően, a kézhezvételtől számított 15 napon belül lehetőséged van a termék visszaküldésére. Mi azonban további 15 napot biztosítunk neked, így összesen 30 nap áll a rendelkezésedre a termék visszaküldésére. Amint megkapjuk a visszaküldött terméket, visszatérítjük a termék árát és a szállítási költséget.

Fontos, hogy csak sértetlen és hiánytalan terméket áll módunkban visszavenni. A vásárlástól való elállásról bővebben itt olvashatsz: https://eroticstore.hu/shop_help.php?tab=terms#elallasi-jog

Regisztráció és belépés

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni. A regisztráció ingyenes, és nagyon rövid ideig tart. Itt teheted meg.

Adataidat az adatkezelési törvénynek megfelelően kezeljük (erről bővebben itt olvashatsz: Adatkezelési Tájékoztató

Miért érdemes regisztrálni?

Regisztráció után összegyűjtheted kedvenc termékeidet, valamint megszakíthatod a vásárlást, mert a kosarad tartalma megmarad. (Azt azonban nem tudjuk garantálni, hogy nem fogy el a termék, ha napokkal később térsz vissza.) Ha már regisztráltál, adataidat nem kell többé megadnod, csak abban az esetben, ha azok megváltoznának.

Elfelejtettem a jelszavamat!

A belépés/regisztráció menüpontban az elfelejtettem a jelszavamat gombra kattintva lehetőséged van új jelszót kérni, amelyet e-mailben küldünk el neked. Ezt - belépés után - már magad is lecserélheted a jelszócsere oldalon arra, amire szeretnéd. Fontos, hogy csak arra az e-mail címre kérheted a jelszó pótlását, amit regisztrációkor megadtál.

Mit tegyek, ha az email-cím sem jut eszembe?

Ha már vásároltál tőlünk, írd meg nekünk a lakcímedet, és az alapján kikeressük neked a regisztrációkor megadott e-mail címedet. (Ha még nem vásároltál semmit, akkor nyugodtan újra regisztrálhatsz.) Erre az e-mail címre írj nekünk üzenetet, vagy itt vedd fel velünk a kapcsolatot.

Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!

Első körben kérlek ellenőrizd, hogy helyes, működő e-mail címet adtál-e meg! (Az e-mail címet belépés után a fiókadataidnál változtathatod meg.) Ha nincs elgépelve, elvileg működik, és mégsem érkezik rá tőlünk levél, érdemes ellenőrizni Gmail esetén a Promóciók fület, és mindenhol a spam (levélszemét) mappa tartalmát (nem teszi-e oda a szolgáltató a tőlünk érkező üzeneteket).

Végső esetben egyeztetés után kicseréljük azt egy másik, általad megadott, működő e- mail címre.

Jótállás/Garancia

Mennyi idő a jótállás/garancia?

A Magyarországon hatályos törvények szerint a kötelező jótállás 1 év. A jótállási és szavatossági feltételekről itt tájékozódhatsz:

Mit tegyek, ha meghibásodott a termék?

Kérjük, először vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Ezután ellenőrizni fogjuk a terméket és megtesszük a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy a problémát mielőbb megoldjuk. A garanciális visszaküldés költsége a vásárlót terheli, azonban a jó termék visszajuttatásának költségét mi álljuk.

Adatok kezelése

Hogyan módosíthatom az adataimat?

Erre minden lehetőséget megtalálsz a „Belépés / regisztráció” ikonra kattintva az adatmódosítás menüpontban, belépés után. Ha az email-címedet átírod, kérlek vedd figyelembe, hogy onnantól a régi nálunk már nem él, így csak az új megadásával tudsz legközelebb belépni a webáruházba, és minden levelezést – beleértve a rendelések visszaigazolását, illetve ha fel vagy iratkozva hírlevélre, azt is - már kizárólag az új e-mail címeden keresztül tudunk intézni. Ha nem regisztráltál, akkor egyszerűen a következő rendelés alkalmával add meg az új adataidat.

Jelszót szeretnék cserélni, hogyan kell?

Nagyon egyszerű dolgod van: lépj be a fiókodba, majd a „Belépés / regisztráció” ikonra kattintva válaszd az adatmódosítás gombot - az itt megjelenő űrlapon kétszer meg kell adnod az új jelszavadat, és a következő alkalommal már azzal léphetsz be a felületre. (A művelethez természetesen előzetesen be kell jelentkezni a régi jelszóval.)

Mire használjátok fel az adataimat?

Ezt a tevékenységet szigorúan szabályozzák az adatvédelmi irányelveink, illetve az Európai Általános Adatvédelmi Rendelet (röviden: GDPR). Röviden: A megrendelések teljesítésére, a veled való kapcsolattartásra, valamint – amennyiben felhatalmaztál rá minket - hírlevél és egyéb reklámanyag kiküldésére. Adataidat bármikor módosíthatod, visszavonhatatlanul törölheted. Ha részleteiben érdekel a téma, javasoljuk az Adatkezelési tájékoztató meglátogatását.

Számlázás

Külföldi cég/magánszemély vagyok, vásárolhatok?

Ebben az esetben megjegyzésben jelezd nekünk, és ne utalj előre, hanem Barionon keresztül fizesd ki a csomag(ok) díját, különben kénytelenek vagyunk +2000 Ft-ot felszámolni, amit a bank terhel ránk külföldi átutalás esetén. Van EU-s adószámunk, így külföldi, de Európai Unión belüli rendelést is el tudunk fogadni.

Nem kaptam választ a kérdésemre. Hol kérdezhetek?

Ha nem találod a kérdésedre a választ, ne habozz, bátran keress meg bennünket az elérhetőségeinken!